Zeynep

uykukralicesi:

pizzakolik:

Allah’ım çok güzel

ya çok tatlılar yerim

uykukralicesi:

pizzakolik:

Allah’ım çok güzel

ya çok tatlılar yerim

(Source: cineraria, via becausecanimoylewanted)

marilynmonroenunkizi:

Marshall a hastayım yaa

(Source: drezpect, via mavipapatyabuketii)

carmenskymathers:

staandart:

theamericanbadboy:

busayfabiharikadostum:

mrs-somerhalderr:

romantikparis:

namidigerkirmizi:

bayantimsahyavrusuu:

cikolatayiyenvampir:

sadeceemaviii:

sevimsizblog:

sifirkilometreimpala:

belgamzelihatun:

metalheadparadise:

theamericanbadboy:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:
Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Abi bu post yeminle okunmus ne dilesen oluyo :Dd Dur bi tane daha diliyim sjsjjdjkKxkk

ygs de boğaziçini diledim olmazsa sikerim hepinizi tfgyhujık

abi yemin ederim dun bişey diledim bugun okulda oldugunu duyunca sok oldum kesinlikle post okunmuş üflenmiş fjkhjkfdhdskj

olm qandırıyonuz mu napıyonuz anlamadım ki :(

olm ama bak yalan söylüyosanız bozuşuruz kldnfdlsnflsd

cidden doğru lan hakan la konuşmayı diledim 5 aydır konuşmayan çocuk ertesi gün yanıma geldi :D

Valla gerçek bu.

Olum 4 kere bulusmaya gelmeyen adam dun bulusmaya geldi smdjjdnxns

ulan ben mi imkansızı diliyorum aq?

AMİN 

Vallahi gerçek oluyo dieklerim lan hoşlandığım çocuğu diledim ve bana bu gece senden hoşlanıyorum diye mesaj attı valla

La gerçek olsun lüften,olursa iyi bi insan olcam agags

Amk bu postu sanirim 30. rbleyisim falan ve amk hangi dilegi tuttuysam gerceklesiyo amk en son gecen carsamba fizikci sozluleri girmeden rbledim adam gecirdi beni tesekkur aldim amk zjnsjdkddnfjkfdksksns bu post okunmus kutsanmis uflenmis yeminle znzjxnxnxnxnmc

İnş kabul inş. Amin

belirli şeyler yoluna girsin, lütfen

carmenskymathers:

staandart:

theamericanbadboy:

busayfabiharikadostum:

mrs-somerhalderr:

romantikparis:

namidigerkirmizi:

bayantimsahyavrusuu:

cikolatayiyenvampir:

sadeceemaviii:

sevimsizblog:

sifirkilometreimpala:

belgamzelihatun:

metalheadparadise:

theamericanbadboy:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:

Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Abi bu post yeminle okunmus ne dilesen oluyo :Dd Dur bi tane daha diliyim sjsjjdjkKxkk

ygs de boğaziçini diledim olmazsa sikerim hepinizi tfgyhujık

abi yemin ederim dun bişey diledim bugun okulda oldugunu duyunca sok oldum kesinlikle post okunmuş üflenmiş fjkhjkfdhdskj

olm qandırıyonuz mu napıyonuz anlamadım ki :(

olm ama bak yalan söylüyosanız bozuşuruz kldnfdlsnflsd

cidden doğru lan hakan la konuşmayı diledim 5 aydır konuşmayan çocuk ertesi gün yanıma geldi :D

Valla gerçek bu.

Olum 4 kere bulusmaya gelmeyen adam dun bulusmaya geldi smdjjdnxns

ulan ben mi imkansızı diliyorum aq?

AMİN 

Vallahi gerçek oluyo dieklerim lan hoşlandığım çocuğu diledim ve bana bu gece senden hoşlanıyorum diye mesaj attı valla

La gerçek olsun lüften,olursa iyi bi insan olcam agags

Amk bu postu sanirim 30. rbleyisim falan ve amk hangi dilegi tuttuysam gerceklesiyo amk en son gecen carsamba fizikci sozluleri girmeden rbledim adam gecirdi beni tesekkur aldim amk zjnsjdkddnfjkfdksksns bu post okunmus kutsanmis uflenmis yeminle znzjxnxnxnxnmc

İnş kabul inş. Amin

belirli şeyler yoluna girsin, lütfen

(Source: inritum, via winchesterlarcokkuul)

halsizhadsiz:

bayanbalikdudak:

potansiyelsuclu:

İzmir’de intihar eden 9. sınıf öğrencisi kızın mektubu.
3. Kattan atladı ama ölmedi. İki bacağı kırık,hastanede yatıyor.
Peki ya annesi? Aynada kendi gözlerinin içine bakıp utanıyor mudur? Yoksa bir haber midir hala herşeyden? Bilemeyiz.
İNSANLARDAN NEFRET EDİYORUM , BUNU YAŞAMASINA SEBEP OLANLARDAN NEFRET EDİYORUM , ONA YARDIM İÇİN ELİNİ UZATMAYANLARDAN NEFRET EDİYORUM , BUNU RB YAPAN TÜM DUYARLI İNSANLAR SİZDEN NEFRET EDİYOR , CANINIZ CEHENNEME BİZ MUTLU OLMAYI HAK EDİYORUZ . 

Kızına bu şekilde davranan ve olayları bu boyuta getiren insana anne demeye bin şahit ister.

Toplumun kız çocuklarına olan baskısı altında yasamaktan hayattan bıkmış ölmek isteyen bir genç kız daha …

halsizhadsiz:

bayanbalikdudak:

potansiyelsuclu:

İzmir’de intihar eden 9. sınıf öğrencisi kızın mektubu.

3. Kattan atladı ama ölmedi. İki bacağı kırık,hastanede yatıyor.

Peki ya annesi? Aynada kendi gözlerinin içine bakıp utanıyor mudur? Yoksa bir haber midir hala herşeyden? Bilemeyiz.

İNSANLARDAN NEFRET EDİYORUM , BUNU YAŞAMASINA SEBEP OLANLARDAN NEFRET EDİYORUM , ONA YARDIM İÇİN ELİNİ UZATMAYANLARDAN NEFRET EDİYORUM , BUNU RB YAPAN TÜM DUYARLI İNSANLAR SİZDEN NEFRET EDİYOR , CANINIZ CEHENNEME BİZ MUTLU OLMAYI HAK EDİYORUZ . 

Kızına bu şekilde davranan ve olayları bu boyuta getiren insana anne demeye bin şahit ister.

Toplumun kız çocuklarına olan baskısı altında yasamaktan hayattan bıkmış ölmek isteyen bir genç kız daha …

(via hikayelerdekitipikmutsuz)

ruhununkokusu:

ama çok güzel lan bu 

ruhununkokusu:

ama çok güzel lan bu 

(Source: in-salubre, via gulucukyagmuruu)

gerceklikhapishanesi:

umutsuzhayaller:

filpipisi:

cemalsoft:

ben gerçekten yaşadım

Batıl inançlara kadar düşürüyorum umutlarımı.
:(

Batıl inanç yok ortada o yazıda dua ediyo kim rb yaparsa mutlu olsun diyo amin de rb yap amk saçma saçma konusmayin bu fotoğraf ve batillik nedir ya

asdfghjklsdfhjaccgj

gerceklikhapishanesi:

umutsuzhayaller:

filpipisi:

cemalsoft:

ben gerçekten yaşadım

Batıl inançlara kadar düşürüyorum umutlarımı.

:(

Batıl inanç yok ortada o yazıda dua ediyo kim rb yaparsa mutlu olsun diyo amin de rb yap amk saçma saçma konusmayin bu fotoğraf ve batillik nedir ya

asdfghjklsdfhjaccgj

(via tomwaitswaits)

terbiyesizpanda:

uyurgezeradaam:

theamericanbadboy:

busayfabiharikadostum:

mrs-somerhalderr:

romantikparis:

namidigerkirmizi:

bayantimsahyavrusuu:

cikolatayiyenvampir:

sadeceemaviii:

sevimsizblog:

sifirkilometreimpala:

belgamzelihatun:

metalheadparadise:

theamericanbadboy:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:
Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Abi bu post yeminle okunmus ne dilesen oluyo :Dd Dur bi tane daha diliyim sjsjjdjkKxkk

ygs de boğaziçini diledim olmazsa sikerim hepinizi tfgyhujık

abi yemin ederim dun bişey diledim bugun okulda oldugunu duyunca sok oldum kesinlikle post okunmuş üflenmiş fjkhjkfdhdskj

olm qandırıyonuz mu napıyonuz anlamadım ki :(

olm ama bak yalan söylüyosanız bozuşuruz kldnfdlsnflsd

cidden doğru lan hakan la konuşmayı diledim 5 aydır konuşmayan çocuk ertesi gün yanıma geldi :D

Valla gerçek bu.

Olum 4 kere bulusmaya gelmeyen adam dun bulusmaya geldi smdjjdnxns

ulan ben mi imkansızı diliyorum aq?

AMİN 

Vallahi gerçek oluyo dieklerim lan hoşlandığım çocuğu diledim ve bana bu gece senden hoşlanıyorum diye mesaj attı valla

La gerçek olsun lüften,olursa iyi bi insan olcam agags

Amk bu postu sanirim 30. rbleyisim falan ve amk hangi dilegi tuttuysam gerceklesiyo amk en son gecen carsamba fizikci sozluleri girmeden rbledim adam gecirdi beni tesekkur aldim amk zjnsjdkddnfjkfdksksns bu post okunmus kutsanmis uflenmis yeminle znzjxnxnxnxnmc

her rblediğimde onun beni sevmesini diledim ama o beni arkadaşı olarak görmeye devam ediyor ve bu da acıtıyor

Eda ile konuşmak istiyorum.

terbiyesizpanda:

uyurgezeradaam:

theamericanbadboy:

busayfabiharikadostum:

mrs-somerhalderr:

romantikparis:

namidigerkirmizi:

bayantimsahyavrusuu:

cikolatayiyenvampir:

sadeceemaviii:

sevimsizblog:

sifirkilometreimpala:

belgamzelihatun:

metalheadparadise:

theamericanbadboy:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:

Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Abi bu post yeminle okunmus ne dilesen oluyo :Dd Dur bi tane daha diliyim sjsjjdjkKxkk

ygs de boğaziçini diledim olmazsa sikerim hepinizi tfgyhujık

abi yemin ederim dun bişey diledim bugun okulda oldugunu duyunca sok oldum kesinlikle post okunmuş üflenmiş fjkhjkfdhdskj

olm qandırıyonuz mu napıyonuz anlamadım ki :(

olm ama bak yalan söylüyosanız bozuşuruz kldnfdlsnflsd

cidden doğru lan hakan la konuşmayı diledim 5 aydır konuşmayan çocuk ertesi gün yanıma geldi :D

Valla gerçek bu.

Olum 4 kere bulusmaya gelmeyen adam dun bulusmaya geldi smdjjdnxns

ulan ben mi imkansızı diliyorum aq?

AMİN 

Vallahi gerçek oluyo dieklerim lan hoşlandığım çocuğu diledim ve bana bu gece senden hoşlanıyorum diye mesaj attı valla

La gerçek olsun lüften,olursa iyi bi insan olcam agags

Amk bu postu sanirim 30. rbleyisim falan ve amk hangi dilegi tuttuysam gerceklesiyo amk en son gecen carsamba fizikci sozluleri girmeden rbledim adam gecirdi beni tesekkur aldim amk zjnsjdkddnfjkfdksksns bu post okunmus kutsanmis uflenmis yeminle znzjxnxnxnxnmc

her rblediğimde onun beni sevmesini diledim ama o beni arkadaşı olarak görmeye devam ediyor ve bu da acıtıyor

Eda ile konuşmak istiyorum.

(Source: inritum, via winchesterlarcokkuul)

bogurtlenkokankiz:

bluearring:

cukumukessinlerki:

bayancekikgozz:

uglyandfatforever:

papatyalardayasayalim:

cipsikolakilit:

Bir dilek tut ve reblogla :)

24261515241 kere rb yapsam da hala dilek tutuyorum dgsgsfad

Olum benimki kabul oldu lan askkasjsjdjazjzjzjx

4652347632. RB 

Ay ben diledim qnq sevgili istemiştim şuan sevgilim var valla

amin

Allah’ım sen Berkeyle beni ayırma amen

bogurtlenkokankiz:

bluearring:

cukumukessinlerki:

bayancekikgozz:

uglyandfatforever:

papatyalardayasayalim:

cipsikolakilit:

Bir dilek tut ve reblogla :)

24261515241 kere rb yapsam da hala dilek tutuyorum dgsgsfad

Olum benimki kabul oldu lan askkasjsjdjazjzjzjx

4652347632. RB 

Ay ben diledim qnq sevgili istemiştim şuan sevgilim var valla

amin

Allah’ım sen Berkeyle beni ayırma amen

(Source: inritum, via hikayelerdekitipikmutsuz)